han är verkligen inte fräsch...

Nu har jag tjuvlyssnat på ett samtal i omklädningsrummet på gymmet igen....
- Hur är det med honom?
- Han är verkligen inte fräsch... det är nåt med muskulaturen....  man kan verkligen undra vad det är med honom....
- Ja?
(i detta skede börjar en inre diskussion i mitt huvud. Herregud är det så män bedöms ute i gymmet. de har det ju inte bättre än vi - tjejer alltså.... ständig bedömning)
- Och häromdagen var vi ute och sprang.. jag sprang bredvid honom och plötsligt sparkade han till mig....
- Men ojdå hur gick det?
- Han träffade mig på armen och foten...
- Det var ju inte bra....
- Ja jag vet inte vad jag ska göra..... men nu har jag i alla fall fått rådet att skritta med honom fram till söndag....

Om man inte gillar att träna kan man i alla fall ha väldigt kul i omklädningsrummet.....


Kommentarer:
Hälsningar från : Cajsa

Kanske ska börja smyga omkring i omklädningsrummen, verkar ju hur kul som helst.

Hälsningar från : Nina på Johangården säger

haha!

2007-11-08 @ 16:43:00
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Hälsningar från : Alex

he he...:)

2007-11-08 @ 18:27:27
URL: http://nattfari.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits