är jag trött eller är jag trött?

Detta har varit en intensiv vecka. Upp med tuppen varje dag. Det innebär alltså i min värld klockan 6. Jag är en rätt så morgontrött människa så normalt sett brukar jag masa mig upp ur sängen cirka 7 med betoning på cirka och det är då snarare efter 7 än före.

Men attans vad man hinner mycket mellan 7 och 8 på jobbet. Problemet har dock varit att jag inte anpassat dagarna efter de tidiga mornarna med påföljd att arbetsdagarna har blivit något långa. Igår var jag på Kvalitetsmässa i Göteborg. Det var kul. Den största behållningen var Helge Skoog och Pia Johansson. "Hur man pekar med hela handen samtidigt som man kliar sig på näsan." Därefter så firade vi äntligen av en tidigare arbetskamrat. Det var riktigt trevligt men blev lite sent. Så i morse lyckades jag övertala maken att köra dottern. Så fick jag sov lite längre. Han är snäll. Han vet det.

Och nu på fredagen så är jag faktiskt hemma i tid. Snart skall vi gå på spinning. Det är ett bra sätt att sluta veckan på.

Sen blir det räkor. Klassiskt fredagsmys.

Kommentarer:
Hälsningar från : jag

spinning låter som en jätterolig fredagsaktivitet. själv skall jag och mannen just nu ut på en halvmara så här på lördagskvällen. vi la ner en helmara, har ju som sagt lite ont i halsen.

puss.

2007-11-24 @ 20:47:22
Hälsningar från : r1

och som kuriosa går jag upp fem. alla dagar, hela året. - trötter.

2007-11-24 @ 20:48:16
Hälsningar från : evans

Min mobil klingar klockan 05.30 på vardagarna. Det är tungt... Fast den som kommenterar här ovan verkar ha det värre :/


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits