äntligen

har vi fått balans i datorvärlden här hemma....
Dottern har monterat upp sin dator igen.
image184
Det har varit lite jobbigt när hon periodvis har ockuperat våran. Det innebär också att hennes röra sprider ut sig från hennes rum till resten av huset. Men nu funkar allt däruppe och snart har hon väl lyckats med att städa klart också.

Annars är här en lugn lördagskväll, Jag har drabbats av städmani och håller på och grejar. Just nu har jag en liten paus. Det är kul att städa när man inte blir arg hela tiden :)

Annars har det varit en fantastisk dag. Som i och för sig blev lite kort i ena änden. Vi vaknade så väldigt sent. Men förmodligen var vi extremt trötta. Men vi kom igen och hann med både en härlig hundpromenad och ett spinningpass.

Sen hade dottern fixat middagen. Det var inte så dumt. Vegetarisk lasagne ur Annas Nya kokbok. Den är med spenat, tomatsås, keso mm. Och mycket god.

Kommentarer:
Hälsningar från : ejmis

Städmani skulle jag behöva drabbas av också...

Hälsningar från : r2

Vad bra att ordningen är återställd med dator o allt. Du har tur du som har en tjej som lagar mat till hela familjen. Själv har jag ingen tjej hemma som kan laga mat till oss. Hon är i Falköping o shoppar loss på Ica till sig själv. Sonen fick jag påminna om fars dag som generat gick in på sitt rum för att han glömt men levererade en samlingsplatta med deep purple till den stolta fadern

2007-11-04 @ 16:53:28
Hälsningar från : Helena

Men r2 fars dag är nästa söndag. Så sonen kan genast känna sig på banan. Han är tidigt ute!

2007-11-04 @ 20:57:16
Hälsningar från : Eva

Å det där med lasagne lät gott :-)
Själv valde jag den enklare varianten idag. Blev färdigköpta köttbullar...

2007-11-05 @ 21:56:03
URL: http://suntliv.blogg.se
Hälsningar från : Cajsa

Kan du vänligen sända över lite städmani till mig, skulle verkligen behöva det.

2007-11-06 @ 08:04:09
URL: http://newme.blogg.se
Hälsningar från : Netto

Hos oss kan glada kockar komma till god användning!Vänligen kontakta mig för löpande hyresavtal....=)Krypavstånd, dessutom.....

2007-11-06 @ 22:16:17
Hälsningar från : Mej till Cajsa

den tog snabbt slut.... jag vet inte när ny sådan kommer in i lager igen :)

2007-11-07 @ 21:03:42
Hälsningar från : Mej till Netto

Jag skall undersöka vilka möjligheter som finns att låna kocken

2007-11-07 @ 21:04:50
Hälsningar från : Theodornatasha

Hi, nice site! Keep up the good work!

2010-04-29 @ 12:23:17
URL: http://theodornatasha.3steps.com

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits