jag kan knappt skriva....

... tränaren på bodypumppasset hade bytt ut bicepslåten mot en med 24 singlar på slutet. + att det inte var någon paus i låten. Det gör nåt med en. Sen vägrar jag ge upp. Och jag klarade dem allihop men kanske inte helt stilenligt på slutet. Det skall bli intressant att se hur detta känns i morgon.

Kul att träna i alla fall. Alltid träffar man lite folk man känner. Det blir inte riktigt lika mycket gymbesök denna årstiden. Man får ju passa på att vara ute också. Så det har blivit lite mer löpning det sista. Åtminstone en gång i veckan. Känns ju lite sunkigt att vara inne på ett gym och springa på bandet när solen skiner.

Nu är det dags för en mack och en kopp te. Det är alltid lika gott så här när man verkligen är värd det så att säga.

På lördag är det konfirmation. Dottern är lite uppstressad över detta. Hon följde t o m ut med hunden. Som en paus i städandet. Karin förresten. Du kommer att gilla hennes rum. Nu har hon dessutom slängt ungefär en säck med skräp som hon hittat här och var. Jag ser golvet! Åter till hennes konfa. Hon var lite bekymrad över vad vi skulle äta. Men mest över vad hon skulle önska sig. Nu vill hon i alla fall inte ha en moped. Vad säger man????
Sen har hon bokat in ett frisörbesök under genrepet. Den enda tiden som fanns. Hmmmm.

Kommentarer:
Hälsningar från : Karin

En synth ska hon ju ha, det säger ju han i galenskaprna och det är hysteriskt kul...jag har allt en idé vad hon ska få av mig, hehe... =) Det blir kul, vi ses i kyrkan på lördag, då kommer familjen Prim-Ericson!Kommer bli kul att umgås med sin kära släkt!

2007-05-02 @ 22:36:16

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits