grundlurad

blev jag, haha. Vi får inte veta idag hur många kalorier ett städpass genererar.
Plötsligt stod nämligen sonen i dörrren. Han skulle ju vara i Uddevalla och spela fotboll. Men det hade blivit fel. Alla gossarna hade åkt dit i onödan. Någonstans hade det blivit väldigt fel. Det fanns inget motståndarlag att möta. Det visade sig att de trodde att det var på lördag. Det var bara att åka hem igen... 19 mil i onödan....

Sonen fyllde år och vad göra? Vi hade ju egentligen tänkt att käka god mat i morogn för att fira att vi nu har två tonåringar i familjen. Vi går ut och äter sa jag. Sagt och gjort. Äntligen skulle barna få gå på Musses.  Femtonåringen höll på att få ett bryt när vi tog fram cyklarna. " Jag orkar inte, jag har ont i knät..." Det är inte mycket tåga i dagens ungdomar. Men vi stod på oss. Cykla blev det. God mat och trevligt var det. Alla var glada. Och det är fortfarande lika ostädat i hemmet! Men vad gör det?

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Ok...har varit ute o gått, träffat Bosse, bytt några ord om vädret, nu ska jag städa....

2007-06-01 @ 07:50:14
Hälsningar från : Karin

Idag har jag städat och diskat men jag har bara 25 kvm att ta hand om, tufft nog om du frågar mig, herre gud vilket jobb det måste va att städa ett helt hus!Nu är det en hel helg nu då man kan ägna sig åt städning. Jag ska jobba hela helgen jag så gört idag jag... =)


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits