jag är tillbaka

bloggandet har varit lite magert det sista. Men jag lovar inte att det ska bli bättre hädanefter. Allt går i perioder. Idag är det lördag och jag är för en gångs skull helt ensam hemma. Det är inte så ofta det händer. Skönt är det i alla fall. Men lite svårt att bestämma sig för vad man ska göra är det. Det finns mycket som borde eller som jag vill. Allt är väl inte riktigt lika upphetsande. Tror i alla fall att jag ska ta en tur med dammsugare. SOm tur är hyser jag inte samma inre drift som en väninna till mig att ständigt städa. Sen blir det nog soffan. Och Snö. Maken fick den i julklapp av mig och nu läser jag den. Har inte kommit så långt ännu så jag har någon åsikt om läsvärdet.

Annars har de senaste två veckorna varit som veckor i februari brukar vara. Mycket jobb. Det straffar sig att ha semester. Men jag har fått en bra balans i träningen. Nu har jag en härlig vår att se fram emot. Nästa helg är det ju dessutom  melodifestival final. Den enda av tävlingaran som jag kanske brukar se på. Helgen därpå ska jag och dottern på SPA. Det ska bli kul. ja sen är det litet annat smått och gott på programmet. Kort och gott så känns det bra.

Nu har tvättmaskinen snurrat klart. Dammsugaren kallar. Och bortom detta hägrar soffan och boken.

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Jag vet vilken väninna du menar......

2007-03-03 @ 19:51:49

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits