en lång dags färd mot natt

ja nu är det dags att runda av dagen. Mycket är fixat. Fönstrena gjorde jag igår. Städningen blev klar idag.... hmm..

Träningen? Jo då. Fyra km på 20.01 så irriterande :) + lite core.

Cykeln är servad 700 pistoler gick det på. Och folk säger att det är billigt att cykla.

Nu har vi käkat köpgrillat och jag har halvslumrat i soffan. Dottern har messat hem och säger att hon kanske är sjuk. I Norge!! "Men jag klarar mig". Så är det att vara mamma ibland.

Sonen hade tur och fick wo i första matchen i DM i innebandy. Åker 10.15 i stället för 6.45. Visst är det bra ibland.

Dags för hundpromme och sen sova vidare i sängen.

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Snart dax att ta fram grillen ? Ja vi kommer !!

2007-03-31 @ 10:02:04
Hälsningar från : Jag

Den är faktiskt redan framtagen och premiär genomförd förra lördage. Ni är välkomna nu när den är genomgången.

2007-03-31 @ 15:41:14

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits