50 %

50 % av maxpulsen är vad man ungefär ska ligga på i början under uppvärmningen av ett spinningpass. Det gjorde inte jag i morse. Kände mig helt OK  men klockan sa att jag ansträngde mig en hel del.... Så när jag kom hem så gjorde jag vissa justeringar.
Nu har 50% av dagen snart gått. Ikväll kommer våra kamrater för att grilla. Jag har köpt fisk till oss damer. Till den andra halvan har det inköpts diverse kött. Det ska bli både trevligt och gott. Förhoppningsvis får jag mina slingor gjorda också.
Annars är det lugna gatan. Solen skiner och maken håller på att rengöra altanen på baksidan som i morgon eller så skall mållas med olija med vitt pigment i. Det blir nog mycket fint. Då skall även möblerna oljas in. Vi hoppar detta idag för vi vill ju gärna kunna sitta i möblerna om nu vädret håller i sig.

Kommentarer:

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits