kors i taket

idag har det varit en underlig dag. Vi vaknade i hyfsad tid (hade bestämt det innan) och gick upp. Efter en trevlig frukost där vi konstaterade att det infunnit sig en lite tom känsla efter gothia-äventyret så gick pojkaran ut och städade bilen medan jag med stort tålamod och en nöjdhetskänsal tog mig an att städa huset. Jag blev inte arg en enda gång. Det var nästan roligt. Jag tror att jag måste se till att vara ensam i fortsättningen vid dessa tillfällen. Det är helt klart bättre.

Så tro det eller ej till och med jag kan stundtals tycka att det är trevligt att städa.

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Hahaha ja vad ska man tro...."det var nästan roligt" men visst var du nöjd efteråt ;)

Hälsningar från : Olsson

Håller med
Det är nästan "roligt" att städa själv, hög musik eller ljudbok ,inget krångel.
Sommarlov är ju inte det lättaste att få det att funka ,en tonåring som
sover halva dan o nästa tonåring som jobbar oregelbundet, behöver sova konstiga tider.

2007-07-20 @ 18:14:06

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits