En vecka närmare

nästa semester.... hmm.. så kan man kanske inte hålla på att tänka. Men det tar absolut mer än en vecka vid att vänja sig vid arbete igen. Sen är det ohyggligt lugnt på jobbet just nu. Först var det rätt skönt men sen blir det lite segt att bara behöva rensa och fixa till gamla surdegar .... under veckan har jag haft en inbokad grej bara.
Men nu kan man i princip säga att jag är ikapp. Jag har malt en massa papper och slängt en halvmeter i återvinningen. Snacka om det papperslösa kontoret :) Det blir bara värre och värre tycker jag.

Jag har hittat lite olika saker som jag behöver läsa och det skall jag väl hinna med också tror jag.

Varje sommar har jag som ambition att börja ett bättre liv med kontinuerligt slängande osv. Vi får väl se hur det går denna gång. Nästa vecka skall jag iaf byta kontor. Det nya är så himla fins toch fräscht. Dessutom får jag äntligen lite större rum så jag slipper hålla på att boka större rum för alla möten.

Men nu är det helg och som vanligt regnar det av bara herke. Jag tror jag ska städa lite och sen blir det sushi och en öl eller två.

Kommentarer:

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits