långsam tillvänjning och 1900

.... var vad jag behövde efter julledigheten. Detta ordnar man bäst genom att först arbeta två dagar. Sedan ha en intensiv dag med ledningsgruppen - vilka andra har en heldag den 4 januari? - sen tänkte jag att nu har jag fått nog för denna vecka. Igår kväll upptäckte vi att det efter kommisarie Lindley var en av mina favoritfilmer på tv - 1900. Klockan 23..... slut vid 1 alltså. Tur att den inte gick på nån reklamkanal då hade jag inte orkat se den. Grejen är att del två är idag. Två så sena kvällar med tidig uppgång klarar inte jag av. Så vad välja jobb eller favoritfilm? Naturligtvis blev det ..... film.

Så nu väntar jag på att klockan skall bli elva. Då ska jag sätta mig i soffan och se den andra delen av denna faktiskt väldigt bra film. Just vid såna här tillfällen hade jag gärna haft en stor platt-tv. Men det får gå ändå.
1900
Visst är det lite kul att se dessa två unga versioner av Depardieu och de Niro?

Kommentarer:
Hälsningar från : r1

Depardieu är världens i särklass snyggaste karl. jag säger bara det.

2007-01-04 @ 20:01:07
Hälsningar från : R3

Blir ibland orolig för dig R1.....finns något som heter Optiker....tacka vet ja Persbrandt !!!!

2007-01-04 @ 21:58:29
Hälsningar från : Me

Persbrandt är helt klar b jämfört med GP. Han har ju utstrålning. Persbrandt saknar allt sådant.

2007-01-04 @ 22:29:50
Hälsningar från : R3

Herre gud....en väninna till som behöver gå till optikern...

2007-01-04 @ 23:04:33
Hälsningar från : lilla jan

Persbrandt,japp.

2007-01-07 @ 21:32:44

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits