tunnsått eller hur stänger man av fläkten

..tunnsått har det varit bland inläggen denna vecka, snarare inga alls. Jag skyller på att jag inte varit helt fit for fight.
Mycket jobb har det varit. Sen har dottern blivit femton....  det känns litet lurigt.

Eftersom jag känt mig litet halvkass denna vecka har det blivit lite mindre med träning. Så nu vet ni det. Men innan förkylningen som inte brutit ut bröt ut litegrann så hann jag i alla fall drabbas av veckans i-landsproblem. I solariet på gymmet finns det en j-a massa knappar och grejer. Jag brukar bara sola typ 10 minuter. Det är lite lagom tror jag. Men det gäller ju att ta tillvara dessa tio minuter. Jag tycker det är fantastiskt skönt att bara ligga där och låta kroppen omslutas av ljus och värme. Men sist så drabbades jag av att jag inte visste hur jag skulle stänga av fläkten som blåste över mitt ansikte. Så där låg jag i styv kuling och huttrade..... Detta må jag säga är ett problem av stora mått.

Förutom en halv fökylning har jag haft ont i nacken till och från denna vecka. Så på tisdag blir det osteopaten.
Idag har vi hunnit med guidad tur på en gård av drömmar,  förverkligade och oförverkligade. Härligt. SOlen sken och man kände faktiskt att den värmde.
Sonen stod i mål nu igen. Han var bra. Imorgon blir det således fotboll igen. .
Sen tror jag att jag tar en tur till gymmet och kanske unnar mig en solstund. Först får jag ta reda på hur fläkten funkar :)

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Å nej, inget I-landsproblem......vi behöver ljuset ! Å andra sidan.....stormvindar får vi tillräckligt av ute !

2007-02-04 @ 12:40:49
Hälsningar från : jag

inte solningen i sig... men vinden.....

2007-02-04 @ 15:33:18
Hälsningar från : Karin

Men gud, har Agnes blivit 15 år?Tiden går sannerligen fort när man har kul, jag trodde hon var 13, det var hon nog sist jag frågade, hihi!

Hälsningar från : Karin

Men gud, har Agnes blivit 15 år?Tiden går sannerligen fort när man har kul, jag trodde hon var 13, det var hon nog sist jag frågade, hihi!

2007-02-05 @ 22:24:53
URL: http://karinrosa.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits