phuuh - boxen på plats

Vi var nog lite nervösa både jag och maken när vi skulle montera boxen på bilen. Skulle det funka eller inte. Vi hade i vart fall som helst en utväg om det inte hade gått men hur som helst så är det alltid lättare om allt funkar från början med de grejer man har. Nu har vi släpat ner allt från vinden och kollat att vi har det vi behöver... Och ja det känns som om vi har koll.

Nu är det bara lite tvätt som måste torka och så. Ett underställ till dottern får inhandlas och kanske några skidglasögon. Sen är det dags för fjällen. Säger som makens systerdotter:  Gôtt mos.

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Oliver då ????? Var gör ni av hunden ??? Han kanske ska bo i Sunkby under tiden ?

2007-02-08 @ 22:06:08
Hälsningar från : jag

Det var en tanke.... vi har bokat in honom på pang. Men det var snällt. Men du jobbar väl och så. Det blir väldigt bundet vet. Och sen kanske du får allergianfall.

2007-02-08 @ 22:25:06
Hälsningar från : Karin

Gott mos ja, hihi. Ha nu en riktigt trevlig semester uppe i fjällen, jag ska med dit, i mars. Blir nice tror jag....Kram!


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits