lugn bara lugn

image220

Ledigheten har nu startat. Vi hade en mycket trevlig aw igår. Det är väldigt skönt att komma hemifrån så här innan jul tycker jag. Idag ska jag göra det sista av städningen. Det går ju rätt fort. Bara man börjar.

Sen ska det inhandlas lite julklappar. Till barnens kusiner. Annars är jag i princip färdig. Skönt.
Under dagen ska det julpysslas hos mormor och morfar. Vi sätter barna på tåget och kommer själva efter ett par timmar senare. Får lite kvällsmat, det är trevligt. Sen är planen att julgranen ska in och kläs. För i morgon hinns inte sånt trams med eftersom maken och sonen ska se på "El classico".

Kommentarer:
Hälsningar från : olsson

Jag köpte en bingolott som alternativ till uppersittar kväll,
för fotbollen tror jag inte jag kollar,vilket det blir här.
Tur att jag hängde på aw så jag fick den "fina" julklappen.mys pys

2007-12-23 @ 00:06:46

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits