hur trött kan man vara?

man skall ju vara utvilad efter en helg. Och det borde jag vara. Helgen har varit riktigt lugn. Förutom julpysslande och lussetåg. Men det var ju inte så ansträngande. Idag har jag bara känt mig så trött. När jag är så där trött så känns det som om tankarna hela tiden är ter ord efter pratet. Det är rätt jobbigt. Jag har nu gjort en analys och tror att anedningen till att jag ofta är trött just på måndagar är att jag så snabbt vänder på dygnet och därför går och lägger mig för sent på söndagskvällen. Det är inte bra.


Kommentarer:
Hälsningar från : Ulla

Det är jobbit att känna sig trött. Jag längtar efter lite ledighet och det är som om kroppen vet att det snart är dags. Den är tröttare än någonsin.

Hälsningar från : Eva

Jo,det är lätt att det blir så. Att man vänder på dygnet. jag är likadan.
Men du - ta ett varmt bad innan du lägger dig. Då kommer du sova jättegott sedan :-)

2007-12-17 @ 21:06:01
URL: http://suntliv.blogg.se
Hälsningar från : Alex

Jobbigt att vara så där trött, hoppas att du piggar på dig snart!

2007-12-18 @ 20:48:35
URL: http://nattfari.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits