tränat själen

Idag var jag och tränade själen sa maken. I vår kyrka mitt i stan brukar de ha kvällar som handlar just om det. Kanske inte så mycket träning som ro för själen. Det behöver vi nutidsmänniskor ha mer av.

Först en stilla stund sen en stund av reflektion och tankar. Idag från en författare som åtminstone inte jag kände till sen tidigare - Maria Küchen. Hon lyckades verkligen fånga oss som var där och lyssnade med sitt förhållningssätt till sin gudstro. Helt klart är detta en författare som jag tänker mig att läsa.

Det tråkigaste med såna här kvällar är när någon säger mycket bra och så kommer man inte ihåg det. Men jag gick därifrån med ett leende på läpparna och en go känsla i kroppen. Bra kväll alltså.

Kommentarer:
Hälsningar från : r1

ta med en stenograf nästa gång.

2006-09-21 @ 07:53:00
Hälsningar från : R3

Va omodern du är R1 nu för tiden har man sådana där små behändiga bandspelare, så tipset från mig R4 är liten bandspelare !

2006-09-21 @ 10:48:00
Hälsningar från : r2

Bandspelare e ju oxå antikt, skaffa en riktig mobil där kan du spela in.

2006-09-21 @ 16:48:21
Hälsningar från : R3

Nähä det e det inte alls.....har sett att journalister har små behändiga bandspelare när de e på presskonferans.

2006-09-21 @ 17:38:11

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits