Stackars mig och Svennis mm

att det kan vara så varmt och härligt i slutet av september. Jag bara säger att just då skulle man ju bara göra sig ledig och njuta. Ack. Det går ju inte är man kontorsslav så är man.. Men en trevlig lunchrast blev det. Hem från jobbet i tid. Mycket nöjd med det. Ut med hunden och en rask längre promenad. Sen såg vi på våra pojkar som fick stryk i elvamanna mot ett år äldre pojkar i samma klubb. Men det var lyckliga ändå. Så ska det va.

Nu ligger männen  i soffan och ser på annan fotboll. Och apropå fotboll så läste jag att Svennis har serious problems. Han har låteti måla av sin lilla Nancy utan en tråd på kroppen. Det är köparna inte så intresserade av att köpa + att han har en toalett gjord av glas.... ajajaj så illa det skulle kunna gå om det gick fel på nåt sätt. Han har varit tvungen att sätta ner priset med 5 miljoner kronor... Visst är det synd om Svennis. nu begär han bara 34 miljoner för sitt hus. Vi får hoppas att han klarar sig ändå. Kanske han skulle göra som vi andra. Lite feng shui inna visningarna. Mao måla över Nancy...

Teatime säger jag bara nu.


Kommentarer:
Hälsningar från : den andra

jag förstår svennis problem helt och fullt.

2006-09-26 @ 22:22:09
Hälsningar från : Jenny

Trevlig blogg du har (=

Hälsningar från : r2

Ja kan var modell om ni andra målar om tavlan men då vill jag ha en klassiker o vindruvor som täcker de mest intressanta ställena för beskådaren. Som tex ärr på magen åderbrock på benen och rynkor i ansiktet, gäddhäng på armarna. Ok det ser nog mer ut som ett fruktat med två stora meloner.
Tycker vi har goda förslag till svennis, vår nya vän i nöden

2006-09-27 @ 14:10:11
Hälsningar från : Me

Haha det låter fantastiskt bra. Kreativt!

2006-09-27 @ 21:30:44

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits