kände mig riktigt fylld av glädje idag

gick hem efter ett träningspass (bodypump om ni undrar), nyduschad och allmänt go i kroppen. Eftersom jag varit lat och blivit skjutsad till gymmet var jag tvungen att gå. Det finns få saker som kan få mig att må så bra som att gå hem från gymmet. Det känns så härligt när man känner hur kroppen bara fungerar. En jämn rörelse som gör att jag närmar mig målet. Det är dessutom bonus efter ett träningpass. Man riktigt känner hur allt bara samverkar. Ja ja jag ska sluta nu.

Annars har dagen varit bra. Inte så stressig och jag kom iväg hem så att jag hann med kvällen. Just nu väntar jag på att en tvättmaskin ska bli klar så att tvätten kan hängas. En liten hundpromme ska också hinnas med. Däremot är just de promenaderna inte av samma kvalitet som den ovan beskrivna. Ibland är den det som talar emot kvällspromenaderna är just tidpunkten. Då jag helst skulle vilja krypa till kojs.

Onsadagen är förbi. Två dagar till helg det var det jag visste det går för fort hela tiden.

Kommentarer:
Hälsningar från : r1

ja, det går för fort. i bland vill man stoppa tiden. inte sant?

2006-09-28 @ 07:39:34
Hälsningar från : Augustmarita

Great site keep up the good work


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits