ett utsketet äpplamos

Idag har det varit en dålig dag. I vissa mått. En bra dag också. Jag känner att jag har gjort det som jag ska men det tog en himla massa tid utav mitt liv. Jag är så in i bänken trött.

Men tack vare detta kommer jag att kunna trava hem i bra tid i morgon och slänga mig på soffa och ta en .... nej just det var just det. Jag är tonårsmamma. Har lovat att hämta fyra flickor på kvällen. De ska se på Håkan. Dottern har haft nedräkning de sista 14 dagarna. Så vi får väl hoppas att det blir kul och att inget går åt skogen på vägen dit.

Men jag ska nog klara det. Funderade ett tag på att följa med väninnorna på bokmässan. Men hoppar över det. Om jag vill kan jag gå på lördag.

Slut i rutan.

Kommentarer:
Hälsningar från : den andra

du är en smart chick. det har jag alltid sagt.

2006-09-21 @ 21:20:26
Hälsningar från : Me

You´re flattering me. Härligt.

2006-09-21 @ 22:01:54
Hälsningar från : r1

http://www.youtube.com/watch?v=Tna1LpAtPjM

2006-09-22 @ 13:04:24
Hälsningar från : Ilyasmarlene

Greetings. This site is so full of information


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits