vad förväntade människor sig???

Idag så presenterade allinasen sin budget. Folk är upprörda. Och jag bara frågar mig: "Vad förväntade de sig?" När jag som hastigast ögnar igenom budgeten upptäcker jag inte en enda punkt som överraskar mig. Det var ju precis vad man sa att man skulle göra. Så om man röstade på något av de partier som ingår i alliansen så har det ju blivit som de sade.´Den större delen av svenska folket har ju fått det precis som man ville ha. Det går ju inte att komma och ropa om brutna vallöften.

Som man bäddar får man ligga.


Kommentarer:
Hälsningar från : Camilla

och den större delen av svenska folket är mycket nöjda just nu :)
men klart AB o tidningar hellre skriver om folk som protesterar, alltid roligare så....

Hälsningar från : Karin

ja, men även om det var vad man förväntade sig är det inget kul ändå?haha....men men, ingen idé att vara bitter, nu får de visa vad de kan innan man dömer de!men jag och mitt röda hjärta hoppas på motgångar...hehe....

2006-10-16 @ 22:37:09
URL: http://karinrosa.blogg.se
Hälsningar från : r2

Motgångar är alliansen värda, sälj ut sälj ut sälj ut, trampa på arbetslösa, det ska löna sig med arbete FY f-n. röda hjärtan blöder men framförallt blir man förbannad igen på människosyner. Sen kan jag iofs förstå att folk bytte sida med (S) betongstyrande...

2006-10-17 @ 11:34:53

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits