kort rapport

för att det inte skall smärta för mycket i era själar så lämnar jag bara ett väldigt kort referat av dagens träningspass. Nu kommer det : Body Pump. Så, det var det.
Annars har jag mest jobbat. En bra dag i det stora hela.

Jag har bett fint och fått lov att helt snabbt titta till min blogg. Sitter just nu i dotterns fåtölj i hennes sambandscentral. Hon står bredvid och säger att jag ska skynda mig. Och det är väl bäst att jag gör det. nu ska jag lägga fram mina kläder som jag ska ha på mig i morgon. Jag skall åka med sjutåget så allt jag kan göra idag skall göras idag.

Ajöken.

Kommentarer:
Hälsningar från : R3

Så är det att ha hormonstinta tonåringar...man får be snällt att låna sin egen dator....jag har nästan gjort ett jympa pass oxå. Tränat armarna !

2006-10-04 @ 21:37:02
Hälsningar från : Me

det är bra, en god början

2006-10-04 @ 22:15:49
Hälsningar från : r1

heja! blogga lite till nu då. tänk på oss arbetslösa som inte har nåt att göra på dagarna :) förresten så behöver jag din faders adress. foton du vet. kan du mejla?

2006-10-05 @ 19:47:48

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits