klockan är slagen

aldrig att jag kommer i säng när jag ska. Saknar jag jag självdisciplin? ja så är det nog. Eller så har jag fått mindre tid än alla andra. Och så kan det ju knappast inte vara. Tid lär ju vara det som är mest rättvist. I alla fall om man ser till antalet timmar per dygn. Sen kan man ju aldrig veta hur mycket tid man har. Totalt menar jag. Sen vet man inte hur tiden kommer att se ut. Det är väl därför man skall försöka leva i nuet. Men hur lätt är det. Vi skall ju planera, välja och ha oss mest hela tiden. Tänka smart och aktivt se till att säkra upp vår framtid. Hur man nu tror att man skall kunna det.

Ja, ja nog om detta.

Dax i igen att hänga tvätt. Sen är det saängen som gäller.

Kommentarer:

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits