folk oroar sig för a-kassan... det finns det som oroar mig mer

idag i morgontidningen ser jag att Calle Bildt tycker att det är viktigt att Sverige satsar på relationerna med USA. Det tycker jag är oroande mer än andra inrikespolitiska händelser. Och vad ser jag när jag går in på aftonbladets hemsida. Calle och Condoleezza skakandes hand. Calle konstaterar glatt (förmodar jag) att USA vill se ett aktivare Sverige. Brrrrr.

Med tanke på hur bror duktig George Bush har farit fram de senaste åren känns det inte som något bra närmande. Snart får vi väl skicka iväg folk både högt och lågt så snart något inte passar.

Kommentarer:
Hälsningar från : R3

Hmmm Calle kommer visst att tjäna miljader på en "gastunnel" oxå......Nya moderaterna !

2006-10-24 @ 21:53:06
Hälsningar från : r1

pax åka högt. du, så fin du var i kuriren på trappmaskinen ändå :-D

2006-10-25 @ 21:29:15
Hälsningar från : Me

Haha.... visst såg jag käck ut. Det är väl fint med en vanlig hederlig medelålders kvinna i ett sånt reportage;-)

2006-10-25 @ 22:10:19
Hälsningar från : saalami

erkänn att du inte trampade,du bara stog där o såg snygg ut lagom tillskuriren fotograf kom.

2006-10-26 @ 13:12:30
Hälsningar från : Me

Ok jag erkänner!

2006-10-26 @ 23:00:04

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits