friday night´s alright

för både det en  och andra :). En liten kort betraktelse över den gångna dagen. Först en förmiddag med en massa jobb. Lunch med väninnan. Trevligt. Mer jobb. Ett träningspass. Sen en snabbis på stan . Alltså en inhandlingstur! Köpte presenter. Tack för tipset  förresten kära väninna. Fixade både pappan hemma och morfadern. Snart skall jag lägga in lite kort...

Nu har vi sett på Prizzis heder, som uppmjukning inför morgondagen. Vi hittade den i högen när det inte fanns nåt direkt kul att se på burken. Håller på att laga mat till sonen. Han har gästspelat med en av konkurrentklubbarna. När han väl kom hem var alla snabbmatställen stängda. Som tur var fanns det lite kvar i frysen efter förra helgens avfrostning.

Så nu skall jag ställa mig vid spisen och sen godnatt!

Kommentarer:
Hälsningar från : r1

halloj, jag hoppas mascaran vekligen var vattenfast och att alla filmerna var till belåtenhet :)

2006-11-11 @ 20:05:49
Hälsningar från : Me

Jag grät inte nåt.... inte för att jag är okänslig utan för att det var inte så sentimentala filmer ni kan se rescensionerna i nästa inlägg

2006-11-12 @ 00:04:52

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits