Snart brakar sommaren löst!

Inga bilder.Jag är just nu mycket konsekvent. MEN jag lagarar alla bilder i min kamera. De kan komma väl till pass någon dag.
Idag skulle vi gå på tapasbar. Men i stället hamnade vi på en Libanesisk restuarant. Så god mat!!! Vi bara njöt och mådde bra. Dessförinnan hade jag hunnit sola en stund så att Pia fick lov att ta lite paus från värdinneskapet. Jag gjorde frukost själv. Mycket god om jag får säga det själv. Nu är vi hemma i lägenheten och lyssnar på bra spansk musik. Kort sagt vi har det bra!!

Snart brakar sommaren löst. Paratade med dottern som förtvivlat ringde och frågade om jag hade tagit med mig alla solkrämer till Spanien. Men det hade jag ju inte. Men hon tyckte att det var jag som skulle hålla ordning på allt som finns hemma. Och 300 mil hemifrån lotsade jag henne rätt. När hon hade hittat krämerna så sa hon : Jag måste gå nu . Hejdå!. Förresten så är det  någon hemma när du kommer hem... men du får klara dig ändå mamma.

Kommentarer:
Hälsningar från : den andra.

suck.

jag blir jättetrött på den där curlingstilen helena. du får gå en kurs tror jag.
och ajg vet att du kokade ett ägg, men att pia gjorde kaffet. vi är nämligen uppe med tuppen och tar hand om de dagliga sysslorna, vi "vuxna".

libanesiskt, - det låter som salmonella tycker jag. se till att hålla dig frisk till liggningen bara.

puss.

2006-06-08 @ 17:44:07
Hälsningar från : me

curling å curling, hon klarade sig faktiskt själv...va tror du jag brukar göra normalt sett...näbbgädda !

2006-06-08 @ 19:59:00
Hälsningar från : r1

*kärlek och värme*

2006-06-08 @ 23:31:55
Hälsningar från : Maxlilly

Very Good Directory !!! Keep It Up.


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits