Säng och skrönor

Nu är det onsdag. Dagen mitt i veckan. Två dar kvar till helg. Normalt sett. Denna vecka är ju kort så det är en dag kvar. Och således sex arbetsdagar kvar innan semestern. Dessförinnan är det midsommarkalas, kombinerat med allehanda firanden. Detta ser jag fram emot.

Har spanat litet på fotboll men nu ska jag gå upp och läsa Paasilinna. "Tio rivjärn" Jag gillar skrönor och goa berättelser som omväxling till deckare.

För den intresserade har jag och min träningspartner vari ute och gått en timme.

Puss och kram

Kommentarer:
Hälsningar från : den andra

jag och träningspartnern har installerat en antennförstärkare så att han kan se mera foppoll.

2006-06-21 @ 22:37:49
Hälsningar från : Me

min träninspartner är nersjunken i soffan. Så idag ser ni bollen :)

2006-06-21 @ 22:39:36
Hälsningar från : den

som den snuskfia jag är, undrar jag: - vad menar du?

2006-06-21 @ 23:04:02
Hälsningar från : Me

Hehe... du har en kulig fantasi!!

2006-06-22 @ 08:23:06
Hälsningar från : jag

och på måndag kväll går jag gärna på brokeback mountain på saga. den skall vara jättejättebra. vi talar om detta i morgon, midsommarafton. jag skola ha klänning! kors i taket.

2006-06-22 @ 18:09:16
Hälsningar från : Me

... wow... jag med känning alltså måste tvätta den samma nu förresten tack för påminnelsen. Jag vill gärna gå på bio på måndag.

2006-06-22 @ 19:17:19

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits