morsdagsgåvoinfriande och träning

Nu är det dags. Sonen gör middag. Det är en present från mors dag. Han använder sina samlade recept från hemkunskapen. Det blir pizza. Ägghalvor med räkor. Han rekommenderade det när jag själv fick välja. Sen springer han hela tiden och frågar saker. Jaja. Efterrätt skulle dottern ha ordnat. Och det är nu som vi kommer in på träning. Jag skall alltså inte rapportera om hur jag plågat min kropp utan jag har tränat på att inte vara så mycket "curling mother". Vi var ute för att se på kläder. Eventuellt köpa något nytt till den unga damen. Det enda hon ville ha var en Resterödskofta. Med ett pris som är sanslöst. Jag sa nej. Och vidhöll under en timmes tjat. Nu sitter hon uppe på sitt rum och ser på film. Då och då droppar det en tår nerför kinden vid lämpliga tillfällen. Men jag tränar!!! Skall dammsuga litet så blir jag barsk och bestämd.

Nu är det fem arbetsdagar innan semestern! Dessförinnan en lång helg!!

Kommentarer:
Hälsningar från : den andra

jag vet precis vad du får utstå just nu. det är samma här, men då handlar det oftast om ps 2-spel eller x-box. det är svårt att inte köpa sig fri från den lilla ångesten, svårt.

2006-06-22 @ 19:54:01
Hälsningar från : Me

.. men jag "lagade" hennes dvd.... puttade in scarten... hehe... under en stunf upphörde tårarana...

2006-06-22 @ 21:15:05
Hälsningar från : Me

.. för en stund sen tittade hon upp, klippte litet med ögonfransaran och frågad: "Har affärerna öppet i morgon?" Inte vet jag sa jag, det är ju midsommarafton!

2006-06-22 @ 21:20:09
Hälsningar från : lena2

go for it babe, you can do it!!!

2006-06-23 @ 00:22:57
Hälsningar från : den andra

vi lovar att inte håna dig i morgon om hon har entröja på sig för 699:- helena. svär.

2006-06-23 @ 00:30:59
Hälsningar från : Me

... vi får väl se. litar på er.

2006-06-23 @ 00:57:00

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits