Mackan, Sven-Goran och nedräkning

Mackan är bäst. Tycker jag i alla fall. Han slet som ett djur matchen igenom. Sonen mös. Han är ju öisare. Så ska det se ut inte tveka på något och alltid satsa på att få bollen i spel. Sen kom ju det förlösande målet. Och hela Sverige vågade äntligen hoppas igen. Vi skulle inte åka ut i gruppspelet och åka hem med svansen mellan benen. Vad säger du nu Sven-Goran?

Nu idag börjar nedräkningen inför semestern. sju dagar kvar. Det är alltså sju mornar kvar att hoppa upp ur sängen (nåja) i samband med att väckarklockan ringer. Tack och lov har det ju blivit en  aning svalare. Natten som gick var ett smärre helvete. Dels hade jag ont i kroppen efter att ha ansträngt mig i spåret och dels var det som om hela huset var insvept i ett enormt duntäcke. Kort sagt så sov ja oerhört dåligt.

Nu är det dags att hoppa i säng. Puss och kram till alla.

Kommentarer:

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits