stumma ben och grull

Stumma ben hade jag idag i spåret. Det var väl det jag visste efter att det gick så bra förra veckan. Men jag tog mig runt och faktiskt också något fortare. Skönt. Man behöver röra på sig litet mellan allt läsande och umgänge.

Nu har vi precis marinerat köttet för kvällens grull. Det ska bli kycklingspett med jordnötssås. Så gott så gott. Till efterrätt färsk ananas. Också gott. Även om ananasen är godare i Thailand.

Men först en dusch och sen ska jag göra den goda jordnötssåsen.

Semester är skönt!

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

hmmm o jag e 300 mil ifrån dig.....det e ju min favomat....

2006-07-17 @ 22:31:42
Hälsningar från : Me

Är väl bra att jag övar. Måste kolla så att kvalitén är jämn och fin. Den var mycket god. Gjorde som tur var dubbel sats och allt gick åt.

2006-07-18 @ 00:27:07
Hälsningar från : Augustcelebrity

Very informative. Great site. Really professional.


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits