Sparven

Sparven
Ikväll har vi sett på Pirates of the Caribbean. Död mans kista.  Denna bild är en illustration av hur man skulle kunna se på Johnny Depp. Fast han är all bättre när han  i denna skepnad..

17167-10

För min del måste jag säga  att behållningen är Johnny Depp. Han är lika bra som i förra filmen. Denna film är inte alls av samma klass som den första filmen. Alltför mycket effekter. Det är trist när man inte kan sortera och välja ut vad man tycker ska vara med.  Det blir allt för mycket av kilchéer och annat. En massa effekter som bara är too much. Varfär skall man ha rollfigur som ser ut som en bläckfisk?

Annars har kvällen varit bra.

Sov gott alla glada och lyckliga och alla andra människor också för den delen!


Kommentarer:
Hälsningar från : r1

rollfigur som ser ut som en bläckfisk?! herregud. vänta bara tills ikväll, då kommer en rollfigur som ser ut som en ... ja en... ja, nåt i alla fall.
jag fick sms:et. om det var detta ang den 9-10:e.

2006-07-16 @ 09:03:41

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits