sorgligt men sant

inte hann vi det vi skulle göra igår. Men vi hann med en finfint trevlig kväll hos våra vänner. God mat med italienskt stuk. Kunde inte blitt bättre. Tack ska ni ha. Sen sågs vi igen hos frisören. Jag har klippt mig lite grann idag. En lagom avlappnad stund. Frisören var på sistt bästa humör och spred komplimnger omkring sig. Sen åkte jag hemåt. Fattade inte varför det var så mycket folk från jobbet på gatorna tills jag insåg att det var lunchtid för den arbetande delen av befolkningen. Nu har jag varit hemma en stund och läst ut min bok. Nu ska vi göra det vi skulle gjort igår.

Kommentarer:
Hälsningar från : r1

jaha du. kommer vi att känna igen dig?

2006-07-13 @ 15:31:19
Hälsningar från : Me

no problems ni har väl fantasi:)

2006-07-13 @ 16:26:04

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits