osmakligt

samma dag som  pappan dött ringer kvällstidningen och intervjuar. Ibland undrar man hur journalister tänker.... för jag tror att de gör det, tänker alltså. Det gör att det blir ännu värre. Man kan väl kanske fundera över att låta anhöriga vara ifred i sin sorg.

Sen upphör jag inte att förundras över hur artiga människor är. Att man, förmodligen vänligt, pratar med journalisten. Berättar om sin förlust. Men det kan väl bero på att man har sänkt garden på grund av sorgen.

Och jag min förtappade varelse läser eländet....

Kommentarer:
Hälsningar från : Anonym

Jobbar mellan 12-19 i morgon, är som sagt ledig lördag, söndag o måndag !

2006-12-28 @ 23:02:46
Hälsningar från : r1

ha det så trevligt ikväll nu. akta er för sådana paparazzifotografer.

2006-12-30 @ 15:01:32
Hälsningar från : Me

Energin är tappad vi har ändrat oss. Det regnar...

2006-12-30 @ 16:09:03
Hälsningar från : r1

regn kan krossa den bäste. titta bara på hur dåligt patrik sjöberg hoppade då det begav sig OCH regnade. att det blöder, betyder inte att det är dåligt "citat, leif boork".

2006-12-30 @ 17:31:50
Hälsningar från : Karltomine

Great site, keep up the great work


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits