...och alla höll sig undan....

Oh, my God... vi hade precis dukat fram frukosten.... sonen hade plockat fram jultallrikarna och julmuggarna... maken yrade runt för att hitta Carolas julskiva (jag vet att hon är hemsk men hon sjunger bra)... Vad hände då? Jo jag välte ut hela kaffekannan (vi har en sån där bistrokanna) över hela frukostbordet. Eller rättare sagt mest på golvet och över en av våra stolar. Till saken hör att våra stolar i köket är klädda och lackade med shellack. Det är ingen bra kombination med varmt kaffe på dessa.
Det var då som alla förstod att det är bäst att hålla sig undan. Och det gjorde dom. Å andra sidan så vägrade jag släppa in någon i köket.

Nu har vi ätit. Det är något bättre i humöret och barnens kommentar var: "Vilken tur att det var du ...."

Nu har dottern klätt på hunden julkläder. 

Ha det bra och God Jul!

Kommentarer:
Hälsningar från : r1

vår hund har slips. han ser ut som mr bean. så hemskt.

2006-12-24 @ 12:45:23
Hälsningar från : R3

Även jag gjorde en "Wikman" i morse....dock på diskbänken.

2006-12-25 @ 09:59:05

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits