mitt på dan så här

är vi i väldigt olika faser i vår familj. Vi har precis kommit tillbaka från en promenad inte lång men rätt så lång. Maken skall snart till jobbet. Han har lagt in en eftermiddag så här mellan jul och nyår. Sonen är och spelar pingis i den jullovsöppna idrottshallen - bra grej förresten. Fjortonåringen har vi precis lyckats få upp ur sängen... Vackert så.

Annars är det lugnt läge. Ska väl greja lite. Leka med julklapparna - man får ju en del grejer som innebär att man måste stuva om lite. Läsa. Lite träning framåt kvällen sitter väl inte heller fel.

Idag fick jag två kort från ragatornas vistelse i storstan. Det tog en och en halv vecka för dessa två kort att leta sig fram till mig. Leve det kungliag postverket.

Kommentarer:
Hälsningar från : Ella

Vad underbart det låter att vara ledig, läsa bok och träna... Jag började jobba idag, men jobbar dock bara tre dagar så jag ska väl inte klaga. God fortsättning. /Ella

Hälsningar från : r1

jag leker gärna någon dag. är fredag en bra lekdag?

2006-12-27 @ 14:38:07
Hälsningar från : r1

jaha, nu såg jag att fredag inte var någon bra dag. jaja, vi får väl höras.

2006-12-27 @ 14:39:50
Hälsningar från : Me

nej fredag är dålig, vi har folk här. To el lö?

2006-12-27 @ 15:10:36
Hälsningar från : Pia

Du...skrev att jag var ledig söndag....hmmmm det e ju nyårsafton, då jobbar jag däremot e jag ledig på lördag.

2006-12-28 @ 08:01:31
Hälsningar från : Me

Lördag går väl bra?

2006-12-28 @ 12:03:15
Hälsningar från : Pia

Slutar 9 i kväll

2006-12-28 @ 12:45:12
Hälsningar från : lilla jan

gott om tid är det ont om eller???

2006-12-29 @ 02:02:37

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits