Lista

När nu makens systerdotter utmanat mig att göra den lista så finns det inte mycket annat att göra. Nåt att bita i för r1 och r4?
(x) Rökt en cigarett
(x) Druckit så mycket att du spytt
(x )Krockat någons bil
( ) Stulit en bil
(x) Varit kär
(x) Blivit dumpad
( ) Snattat
( ) Fått sparken
(x) Sagt upp dig
(x) Varit i handgemäng
( ) Smygit ut ur dina föräldrars hem
(x) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka
( ) Blivit arrestrerad
( ) Gått på en BLIND DATE
(x) Ljugit för en vän
(x) Skolkat
( ) Sett någon dö
( ) Varit till Kanada
( ) Varit till Mexiko
(x) Flygit flygplan
(x) Gått vilse
(x) Rest runt i Sverige
( ) Besökt Washington DC
(x) Simmat i havet
( ) Känt som du skulle dö
(x) Gråtit dig till sömns
(x) Lekt tjuv och polis
( ) Nyligen ritat med färger
(x) Sjungit karaoke
(x) Betalat för maten med enbart mynt
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra
(x) Busringt
(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
(x) Fångat en snöflinga på tungan
( ) Dansat i regn
( ) Skrivit till Jultomten
( ) Blivit kysst under en mistel
(x) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
(x) Blåst såpbubblor
(x) Grillat på en strand
(x) Gått på en fest du inte var bjuden till
( ) Åkt rullskridskor
(x) Åkt skridskor

1.Något smeknamn? Inte eg
2. Pappas förnamn? Nils Erik
3
. Vilken är din favoritdricka? Vatten, bar vanligt vatten
4. Tatuering? Absolut inte. Kommer aldrig att låta min kropp komma nära en nål.
5. Kroppspiercing? Hål i öronen, yay!
6. Hur mycket gillar du ditt arbete (1-10)? Ibland 10, ibland 1 men mest 8
7. Födelseplats: Göteborg
8. Favoritsemesterort? FInns så många, men Thailand var fantastiskt
9. Någonsin varit till Afrika? Tunisien, men det var länge sen. Sydafrika är ett önskeresemål.
10. Någonsin stulit en trafikskylt? Varför skall man göra det?
11. Varit med i en bilolycka? Krockade mammas gula renault. Jag var inte populär ska jag säga.
12. A, B, C, D, DD BH-kupstorlek? Typisk b
13. 2 dörrar eller 4 dörrars bil? Fyra eller fem med bakluckan haha
14. Salladsdressing? Har ingen
15. Favoritpaj? Quichq
16. Favoritnummer? 18 och jag vet inte varför. Inte vinner jag nåt på det....
17. Favoritfilm? 1900 - brukar jag svara fast nu var det faktiskt länge sen jag såg den
18 Favorithelg? Huvudsaken är att man är ledig. Pingst var ju gött förr med tre dagar som man inte behövde göra nåt på
19 Favoritmat? Olika
20. Favoritdag i veckan? Fredag eller lördag.
21. Favoritmärke på kroppstvål? Lite olikas, har ingen favorit men jag gillar när de flyter
22. FavoritTVshow? Ser nästan aldrig på sånt - kan ej svara
23. Tandkräm? Absolut - Sensodyne
24. Favoritdoft? Flera olika - men just nu Provacative Woman
25. Vad gör du för att koppla av? Läser, tittar på TV, sover.
26. Hur ser du dig själv om 10 år? Kära nån. dryga 50 vad gör man då. Inte vet jag. Har väl bytt jobb, barnen på väg in i vuxenlivet. Jag hoppas jag verkligen inte är mormor! Måste nog utveckla mina intressen !
27.Vad gör du när du är uttråkad? pinsamt - lägger patiens på datorn.

Kommentarer:
Hälsningar från : Qaroline

De var en lång lista ;P

Hälsningar från : Qaroline

Vilken kort lista ;P

2006-12-18 @ 23:05:01
URL: http://Qarolinew.blogg.se
Hälsningar från : Akselemine

I see first time your site guys. I like you :)

2010-04-22 @ 09:02:08
URL: http://akselemine.3steps.com

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits