finito

vi är banne mig klara med julklappshandlandet. Så här den 20! Det är bra. Å andra sidan har vi inte skickat våra julkort ännu. Så de lär komma fram efter jul. Men så är det ibland. Man kan inte vara perfekt. Och julkort är en världslig sak som Karlsson på taket skulle sagt. Idag har vi i alla fall köpt frimärken. Ett fall framåt tycker jag.

Idag när jag satt och funderade som bäst på att gå hem ringde maken och frågade om jag inte skulle förlja med och fika. Vad trevligt vi hade. Det är vardagskvalitet.

Idag har jag träningsfri dag ifall någon undrar.

I morgon är det en massa som ska roddas. Och på fredag skall jag jobba lite grann och sen vara ledig till nästa år. Visst låter det bra!

Som tonårsförälder blir man lite av en taxichaufför. Gör mina tappra försök att hävda cykelns förträfflighet som transportmedel. Men inte..... Så snart är det dags att ge sig ut i natten.

Kommentarer:
Hälsningar från : Anonym

Kan ingen av er på fredag.....

2006-12-20 @ 21:30:35
Hälsningar från : Me

jo det är ju då vi kan. Fredag alltså.

2006-12-21 @ 09:17:51
Hälsningar från : r1

hej hej. här är det ofta tvärt om. barnen säger de kan gå. men om det är mörkt åker jag och hämtar dem ändå, även om vi bestämt att de skall... gå.

detta skäms jag inte så mycket för.

2006-12-21 @ 16:11:08
Hälsningar från : Me

Jag skäms inte heller. Jag bara undrar hur de ska kunna ta sig när de blir större.... Det är ju också bra att vara lite behövd :)

2006-12-21 @ 21:46:00

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits