en helvetesdag

idag var ingen vidare dag. Först och främst har det ju regnat kontinuerligt. Det är okul.

Sen har det varit en sån där dag när man bara har bråttom hela tiden. Vore glad om jag kunde skriva att det var fråga om en peak inder dagen  men det var flera. Känner att det är lite på gränsen just nu. men det ska nog blir bra. Jag har till slut hunnit med allt. Som vän av ordning förstår innebär det att jag har arbetat för mycket idag. Men det är ju snart jul och då kan jag vara ledig.

Det som jag i alla fall är glad över är att jag tog mig tid att springa en sväng på bandet på gymmet. Det är fortfarande kul.

Nu är det dags för sänggång. Och jag skriver som en kråka.

Kommentarer:
Hälsningar från : R3

Nu är vi här igen...lite vidbränd låter det som. Återigen.....skaffa nytt arbete, det är inte bra för dig att arbeta som soc-tant, det har både R1 och jag försökt att säga till dig flera gånger. De verkar inte snälla mot dig....R1 och jag är både listiga och starka :) Om du behöver stöd alltså....

2006-12-06 @ 06:42:26
Hälsningar från : Me

det har inte med andra och göra det handlar om att det är för mycket bara. Och idag är det mycke bättre.

2006-12-06 @ 13:07:11

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits