Hälsosamt

och stärkande i fjällen. Sägs det att det skall vara. Och ja. Det var som det brukar. Avkopplande och avstressande.

Så här ser det ut i Messlingen på sommaren/hösten

baggården

Här är ljuvligt att vara.

En dag var vi vid Evagraven. Där ser det ut så här:
17167-16

I år var det ingen snö kvar. Det har det alltid varit tidigare. Åtminstone lite grann. Passar också på att visa en bild från hällmålningarna som är mer än 6000 år gamla.
17167-18


En dag så åkte sonen och maken till Skarsfjället med helikopter. Sen vandrade de hem. Runt denna tur finns det en del att förtälja men jag säger inte mer än att det blev bra till slut!

17167-17

Ja jag och dottern red en dag också. Däremellan var det fiske och diverse vandringar. Veckan avslutades med att jag och maken besteg Kappruet. En fantastisk dag. Lite molnigt men nästan helt vindstilla och precis lagom varmt för att gå.

Resan hem är det väl inte så mycket att orda om förutom att det var segt på slutet. Hemma var vi i alla fall vi tvåtiden.

Kommentarer:

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits