Önskelista

tyckte mina vänner att man skulle kunna ha på sin blogg. Har man dessutom vänner som inte har någon blogg tyckte de att de kunde få ha sin önskelista på min blogg. Och OK det kan väl gå bra. Det är bara att höra av sig.

Just nu önskar jag mg själv inte så mycket. Det är bra.

Gårdagen bjödpå , förutom fantastiskt väder, en kul teaterupplevelse och god mat tillsammans med mycket goda vänner. Det var en riktigt trevlig kväll. Sen är det ju för lustigt vad världen är lite. Mitt i pausen stod makens bästa barndomskompisar. Kul.

För resten av dagen säger jag bara "Carpe diem!"


Kommentarer:
Hälsningar från : Anonym

tro mig, det var too much. men ändå ett sällsamt skådespel :) hoppas föreställningen var bra.

2006-04-23 @ 20:41:31
Hälsningar från : den andra helena

tro mig, det var too much. men ändå ett sällsamt skådespel :) hoppas föreställningen var bra.

2006-04-23 @ 20:42:13
Hälsningar från : Pia

VBarför upprepar skrivana samma inlägg ??

2006-04-23 @ 23:05:46
Hälsningar från : Helena

de är väl förvirrade och vill korrekt underteckna sina comments.... kanske Puss

2006-04-23 @ 23:20:02
Hälsningar från : Jo

carpe diem låter lamt. men jag lever därefter. men som sagt.. laaaaaaaamt utryck.. men de e ok, ja tycker om dig ändå helena


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits