idag gjorde jag en investering...

..i mitt liv, Jag köpte nya skor. Att springa i. Det var som att springa på moln. Man inser inte hur dåliga ens gamla är förrän man köper nya. De här hade en massa olika slags dämpningar.
Som väninnans ett och etthalvtåring skulle sagt:"Coolt." Det säger han om en massa saker. Sen petar han en i ögat och säger "öga". Ja på nåt sätt måste de ju lära sig.

Det har varit en bra vecka i det stora hela. Nu ligger det två slappa dagar framför mej. Jag har tom städat lite grann. Och det känns bra. Kanske vi tar en tur till tippen om smhi nu håller vad de lovat. Jag har hört sägas att det väntas sol!!!

Kommentarer:
Hälsningar från : Jo

va fan.. städa?

Hälsningar från : pia

ja men....jag har ju lärt henne...hahahhahahahahahha

2006-04-22 @ 00:48:38

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits