Dymmelonsdag

Är det idag som jag lärt mig på väninnans blogg. Dämpat alltså. Har kommit hem efter en något förkortad arbetsdag. Det är snart påsk och jag återkommer till det som jag ofta kommer på när jag kommer hem. Jag måste typ städa. Som tur var tvättade jag inte fönstrerna häromdagen för nu regnar det igen! Så nu får de vara som de är.
Man ska ju påskpynta litet i allafall och det bär mig emot att bara slänga fram grejorna. Så nu ska jag snart sätta igång. Kommer att känna mig så fruktansvärt nöjd efteråt!
Sen är planen att jag ska ta ett pass på gymet. Body Pump står på schemat:

BODYPUMP
De bästa och mest effektiva styrketärningsövningarna till glad och medryckande musik.
Gruppkänsla och glädje - allt för att hjälpa dig att nå dina träningsmål! Du anpassar träningen helt efter din egen förmåga.

Såvet du det  Helena. Och Pia det är typ att lyfta glas och tallrikar. Skillnaden är väl att jag betalar och du får betalt....

Nej nu ger jag mig ikast med dammtrasor och dammsugare och andra käcka städattiraljer.


Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Fy va trött man blir på dig.....men va bra att du så ingående beskriver dina gympapass, Helena o jag förstår ju då att det e något som inte stämmer......plåga sin kropp på detta sätt. Dessutom...du lärde ju dig något av Helena, ingen gympa alltså utan enbart städning.

2006-04-12 @ 15:53:56
Hälsningar från : Anonym

Det var väl bara städning som inte var OK idag egentligen...

2006-04-12 @ 15:56:08
Hälsningar från : den andra helena.

herregud, jag blir inkontinent bara av att läsa.

2006-04-12 @ 16:15:17

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits