God morgon - datastrul

Visst är det irriterande när man inser att man inte kan styra över datorn. Det gör mig litet lagom vardagsirriterad när jag inser att det har smugit sig in nån slag jäkla grej som gör att det dyker upp reklam hela tiden... Pop-up-stopparen stoppar inte sånt. Jag lovar. En dag när man slår på datorn finns det helt plötsligt nåt nytt där. En list, en knapp.... Jag tycker att skärmen verkar mindre och fattar inte varför förrän jag inser att nu har barnen svarat ja på nåt igen. Och så börjar jakten. Hur får man bort eländet? Är det det programmet som jag tror. Jag vill ju inte gärna släcka ner hela systemet för ett ynka skitprograms skull. Nu är det rätt rent igen förutom då att det varje gång jag startat internetet så dyker det upp nån slags flikar i nederkanten. Den går att "kryssa" ner men att få bort eländet har jag gått bet på. Sen är det ju de käcka reklamrutorna från allehanda skitföretag. Nej nu går jag och läser tidningen, den på papper. Är den tryckt så är den klar. Iofs mycket reklam. Jag behöver bara bläddra vidare . Ha en bra dag.

Kommentarer:
Hälsningar från : andycore

dax att blogg nu... det var ett tag sedan...

Hälsningar från : Pia

Håller med sonen .....dax att börja igen

2006-04-10 @ 12:10:37
Hälsningar från : Jo

sätt igång ba'!

2006-04-10 @ 12:20:09
URL: http://yasai.blogg.se
Hälsningar från : Rating Agentur

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2010-02-09 @ 10:09:39
URL: http://rating-agentur.blog.de

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits