En helt vanlig dag....

...som de flesta andra alltså. Upp, dusch, frukost, iväg till jobbet, men ojdå. Värmen var borta eller var den inte det? Moln på himlen, vojne, vojne... knappt 20 grader på morgonen. På med jacka. Under dan var det var visst "bara" 25 grader och blåst. Man ändrar sig snabbt. Sonen ville till badet på eftermiddagen. Nej fy det är alldeles för kallt :-).

Så jag gick till gymet och tränade istället. Där var det fortfarande varmt. Nöjd kände jag mig iaf efter träningen. Så nu ska jag snart krypa till kojs med en läskig bok. Kommer inte ihåg vad den heter. Men den är svensk med bloddroppar på utsidan.

Imorgon är det, förhoppningsvis, sista dagen på jobbet innan semestern.


Kommentarer:
Hälsningar från : Nudismus

Excellent site. It was pleasant to me.


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits