nu börjar det likna något

Nu är väggarna uppe. Golvet är isolerat och kart. Sen skall det ju på "riktigt" golv. 

Idag var jag hemma vid halvsex och "vår" snickare höll på att avsluta med att sätta för plast där dörrarna sen skall vara. Han är banne mig effektiv. Jag hann lösa  en del små skaer som han vill diskutera. Var vi skulle ha eluttag och hur vi skulle göra med lapor ute och inne. Det är änna mycket att ta ställning till. Han berättade lite vad han skulle göra och och det börjar faktiskt närma sig "the bitter end".

Så nu kan vi proncip se hur det kommer att bli. Kul.

Mindre kul var ju att vi var tvungna att ta hit rörmokaren för att få ordning på vår kran i köket. 

Men det är ju skönt att ha vattnet tillbaka och att diskamaskinen kan användas igen....

Nu blir det te och sen ska jag krypa till kojs och läsa.

Just nu läser jag Sara Lövestams "Udda". En lättläst men ganska kul historia.  

Kommentarer:
Hälsningar från : Inga M

Det är rätt marigt att vara utan kök så jag förstår om Du längtar efter att allt ska fungera igen!



Vore roligt att se bilder från hur det blev, men Dukanske inte vill lägga ut

Hälsningar från : Inga M

Det är rätt marigt att vara utan kök så jag förstår om Du längtar efter att allt ska fungera igen!



Vore roligt att se bilder från hur det blev, men Dukanske inte vill lägga ut

2009-09-29 @ 22:27:43
URL: http://inga.blogg.se/
Hälsningar från : mej till Inga

Det kommer bilder. Har bara varit lite bekväm...

2009-09-29 @ 22:41:28
Hälsningar från : ullisar

väntar ju också på både bilder och uppdatering! en hel månad kvinna... skyndas nu!!

2009-10-25 @ 12:26:11
URL: http://ullrika.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits