dan före dan...

.... är jag lite trött. Idag måste jag i säng i tid. Igår var jag ute och sprang en kortare sträcka mest för att jag behövde det för själens skull.

Förstår maken som med ett lätt desperat uttryck i ansiktet säger att jag måste göra något. Att inte få lov att röra på sig när man är van att göra det är hemskt. Så han tog sina stavar och gick.

Så idag och i morgon är det vila som gäller. På lördag ska jag springa runt hela Götet. På kvällen är det tjejfest. Hur ska det gå? Det är lite mycket att samtidigt hålla på att fixa tematjosan till detta... men det skall nog gå. Jag tror jag vet hur jag ska göra.

Så jag vilar på.

Kommentarer:
Hälsningar från : ullisar

snartsnart!! håller alla mina tummar!!

Hälsningar från : mej

Tack

2009-05-15 @ 22:14:37
Hälsningar från : ullisar

såklart!

2009-05-15 @ 22:41:30
URL: http://ullrika.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits