träning

Idag var det dags att återvända till gymet. Det var länge sen. Kul är det att folk faktiskt konstaterar det. Att det var länge sen de såg en. Fast det är ju inte så kul att jag inte har tränat så mycket efter jul.

Det beror på flera saker. Dels har jag varit förkyld och dels har vi varit bortresta. Sen är det alltid trögt när man inte har tränat på ett tag. Det gör att motståndet blir lite för mycket. Fast jag vet att jag mår bra av att träna kommer jag inte iväg.

Men idag kom jag dit. Ett mindspinningpass. Det är skönt. Så nu är jag nöjd med mig själv

Kommentarer:
Hälsningar från : Alexandra

Skönt att komma igång igen!



Kram

Hälsningar från : Helena

Så många som varit sjuka den här vintern. Det är så man funderar på en spruta till nästa år. Det är ju så dyrt att vara hemma.

Ha det gott.

2009-02-27 @ 19:15:15
URL: http://solgudinna.blogg.se/
Hälsningar från : mej

Som tur är har jag inte haft influensa i alla fall. Varit allmänt småförkyld. Vilket man kanske inte ska klaga på.

2009-02-27 @ 22:15:49

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits