sonen suckar

jag har ju tidigare beskrivit mina "problem"  med den bärbara. Häromdagen satt sonen och ryckte i densamma eftersom det är han som brukar använda den. Jag for ut och var allmänt irriterad över att pilen hela tiden gick över och blev en rullist.... Det var då han suckade: "Men mamma har du inte set strecken dom är där.." (han pekade på den där plattan som man flyttar musen med) Om du petar där så blir det en rullist det är ju jättebra!" Ja allt är bra bara man förstår sig på det hela.

Nu är det lördag. Vi ska byta makens skjorta. Jag hade köpt en för liten. Min uppfattning är att storleken var liten. Annars var han nöjd med kofta och plånbok.

Hej och hopp nu är det dags för dagens favoritmåltid på helgen i alla fall. Frukost. Eller vad man kallar det klockan 11 på förmiddagen.

Kommentarer:
Hälsningar från : ejmis

Jag hade mycket problem med den bärbara när den var ny, men håll ut, nu tycker jag den är fantastisk!!
Ha en bra dag!

Hälsningar från : Camilliondollar Baby

Ha en trevlig dag!

2008-01-12 @ 12:53:08
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Hälsningar från : olsson

Hade inte läst din blogg när vi träffade födelsebarnet idag, så du får hälsa och gratta i efterskott.

2008-01-12 @ 16:27:09

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits