jag - en dålig människa

jag skulle ju gått på core. För er som som inte vet så är det träning för rygg och mage. Bra alltså. Plågsamt och jobbigt.
I stället gick jag ut med maken och tog en promenad. Han skulle kolla hur fullt det var på fotbollsplanerna eftersom han försöker få till målvaktsträning för gossarna i ungdomslagen i fotbollsklubben. Nåt som jag tycker man kunde ringa om på dagtid. Nåväl eftersom han inte ville gå själv och dessutom verkade lite lätt sur så bokade jag av passet och följde med honom.
Vår klubbs idrottsplan ligger fantastiskt vackert, solen sken så det var inte så stor uppoffring att gå på promenad i stället.

Här är jag och hunden.

Hunden ja, det är en annan historia. Han den lille stackaren skall till veterinären på onsdag och bli kastrerad. Han har fått några hormonrelaterad åkomma som gör att han måste detta i förebyggande syfte.... Som tur är förstår han inte vad som är på gång. Och lika bra är väl det.

Nu är det dags för kvällsmat. Sen är det CSI. Sen är det dags att sova.

Kommentarer:
Hälsningar från : Badtanten

Jag tycker att det var jätte gulligt gjort av dig att föja med gubben din istället. Inte fel att passa på att vara ute och motionera medans det fortfarande är bra väder.

2007-09-03 @ 22:11:12
Hälsningar från : Karin

Det är ju fortfarande motion men en annan typ av motion tänker jag...Så du var fortfarande duktig!!!heja heja!

Hälsningar från : eva

Hoppas vovven blir bättre efteråt...

2007-09-05 @ 10:26:07
URL: http://www.insyniettvardagsliv.blogg.se
Hälsningar från : Jag

Eva: Förhoppningsvis slipper han ny knölar/tumörer i ändan! Just nu är han riktigt olycklig....

2007-09-05 @ 22:24:00

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits