en alldeles vanlig söndag.

Vi gick upp halvelva och åt en god söndagsfrukost. Enligt mitt sätt att se skall en bra frukost innehålla. Flingor, ägg, smörgås och sist men inte minst kaffe. Juice är inte nödvändigt men är gott.
Sen har jag hamnat en stund framför datorn. Nu ska vi ta en promenad. Sen har vi ett projekt "Tömma frysen" det innebär att vi nte handlar utan tittar vad vi har i frysen och anvädner det. Idag har sonen föreslagit pizza så det får det bli.
Snart skall vi gå en promenad med hunden. Och efter middaglagandet skall jag ta en sväng till gymmet för ett pass core coh spinning.
Sen får man väl se om det finns nåt kul på tv:n och sen sängen.
Ja, så ser en rätt typisk söndag ut för mig.

Kommentarer:
Hälsningar från : ejmis

Projekt tömma frysen är nog ingen dum idé. Ofta har man mer mat där än man kan föreställa sig.

Hälsningar från : Alex

Vi kör också projekt tömma frysen, och det har verkligen fått ner våra matkostnader, vi planerar på ett helt annat sätt. När frysen är tom storhandlar vi upp mat för flera veckor, och sen kompletterar vi med mjölk, bröd, frukt o grönt och sånt.

2007-11-18 @ 14:39:11
URL: http://nattfari.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits