jag visste det....

släplift är bättre än sittlift. Nu förstår jag varför jag alltid känner mig lite lagom skräckslagen när jag sitter där uppe, högt över marken med skidorna dinglande ovanför stupet....

Se hur det kan
!

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att jag inte drömmer mardrömmar om skidliftar.

Jag la i alla fall märke till en lustig sak i artikeln. "Ingen människa uppges ha skadats men många var nerkylda och flera kvinnor fördes till sjukhus för kontroll. " Undrar vad de gjorde med de stackars män som rimligtvis också borde varit nedkylda :)  Men japanska män kanske är väldigt tåliga.

Kommentarer:
Hälsningar från : ejmis

Det är nog bäst att hålla sig nere på backen...

Hälsningar från : Alex

Hua, vilken mardröm! :(
Jag gillar inte heller sittliftar, de känns osäkra och läskiga...jag är dessutom höjdrädd, så det känns bättre med släpliftarna.

2007-12-16 @ 11:55:50
URL: http://nattfari.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits